Uji Postad 11 augusti 2007 Postad 11 augusti 2007 Det här är nåt jag alltid undrat, jag läser manualen och hjälp grejen i programmet men jag kan fortfarande inte komma på hur man göra transparent. Jag vill t.e.x göra blodfläckar och sniper sikten som man bara kan på filmsekvensen. Så min fråga är, kan nån hjälpa mig med att berätta hur man målar transparent? 0 Citera
Skomakarn Postad 11 augusti 2007 Postad 11 augusti 2007 När du skapar en ny bild, se till att "Background Contents" är satt till transparent. Mer än så var det inte, va? :) 0 Citera
megawatti Postad 11 augusti 2007 Postad 11 augusti 2007 När du skapar en ny bild' date=' se till att "Background Contents" är satt till transparent. Mer än så var det inte, va? :)[/quote'] Sen måste du spara som .PNG eller .GIF (iaf för nätet?) Png rekomenderas. 0 Citera
Uji Postad 12 augusti 2007 Författare Postad 12 augusti 2007 Var det så simpelt! Ok, tack då. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.