Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Har använt programet fraps när jag har spelat battlefield 2. Efter någon dag så hade jag 200GB av .avi filer. så jag tänkte om jag använder virtualdub och renderar alla fraps klipp så att det inte tar upp lika mycket.

Efter någon dag då jag hade renderat allt så öppnade jag klippen i sony vegas för att testa en sak men då är det enda jag "ser" är ljudet från klippen och inte någon bild.

Filerna funkar, jag kan öppna dem och kolla på dem, jag kan även öppna dem i Movie Maker.

Är det nåt fel med Sony Vegas 7.0e eller är det nåt man kan fixa? Är video klippen förstörda eller kan jag fortfarande använda dem. snälla hjälp!

Postad

När man klipper så vill man gäran ha så rent som möjligt, och de är därför redigerings progamen inte stödjer alla format. Utan har optimerat sig för Ren-avi, dv-avi.

Tex MPEG och annat kan de ha problem med att läsa. Så redigering, så rent som möjligt. När du nu har redigerart klart så kan du ju ta bort filmerna.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...