Jake the Cake Postad 30 juli 2007 Postad 30 juli 2007 Hej! Är det någon mer som har sett en videotutorial på en effekt där man först ser en kille som går och håller böcker i sin hand. Han snubblar och stannar av och blir fryst mitt i fallet. Samtidigt går en annan kille runt honom och skakar på huvudet. Ja, det är väl en rätt vanlig effekt egentligen men jag undrar om det är någon som har sett just den här? Och i så fall var hittar man denna tutorial? Jag var lite trött när jag satt och hade den uppe!!! Alltså det går ju att göra i After Effects genom att man har kameran på ett stativ och skjuter samma scen två gånger... Men jag skulle gärna se den tutorialen igen... Filma vidare, eller närmre... Jake the Cake 0 Citera
MarcusLindh Postad 30 juli 2007 Postad 30 juli 2007 det låter precis som tutorialen på videocopilot 0 Citera
ludde Postad 31 juli 2007 Postad 31 juli 2007 jag vet hur man skulle kunna göra i fusion, men tyvärr inte i aftereffects :[ 0 Citera
Gäst bollyn Postad 31 juli 2007 Postad 31 juli 2007 Du pratar nog om en Video Tutorial på http://www.videocopilot.net/tutorials.html Nummer 36. 0 Citera
Jake the Cake Postad 31 juli 2007 Författare Postad 31 juli 2007 Ja, visst var det videtutorial nummer 36 från Videocopilot! Tack ska ni haHej! Är det någon mer som har sett en videotutorial på en effekt där man först ser en kille som går och håller böcker i sin hand. Han snubblar och stannar av och blir fryst mitt i fallet. Samtidigt går en annan kille runt honom och skakar på huvudet. Ja, det är väl en rätt vanlig effekt egentligen men jag undrar om det är någon som har sett just den här? Och i så fall var hittar man denna tutorial? Jag var lite trött när jag satt och hade den uppe!!! Alltså det går ju att göra i After Effects genom att man har kameran på ett stativ och skjuter samma scen två gånger... Men jag skulle gärna se den tutorialen igen... Filma vidare, eller närmre... Jake the Cake 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.