Alex Leo Posted May 31, 2004 Posted May 31, 2004 Hej. Jag undrar bara: Finns det nån amatörgrupp i Uppsala som gillar att göra film och som håller på som bäst just nu? Jag är intresserad av att lära mig mer om själva produktionen av en film. Har läst mycket om manus, filmning osv, men aldrig filmat eller varit delaktig i en profuktion. Skulle vilja börja med det. Jag har jobbat på Sveriges Radio som nyhetsreporter i fyra år snart och har även producerat några dokumentärer till Radiosporten och till P1. Jobbade förra året på P3-programmet Folkradion och älskar att berätta. Men nu vill jag se vad jag kan göra med mina journalistiska radiokunskaper i kombination med mitt filmintresse. Om det finns nån amatörfilmare i Uppsalatrakten så maila gärna mig på alexgagliano@hotmail.com, eller skriv här på sidan. Om ni andra känner till nån så tipsa gärna här. Givetvis så behöver det inte vara i Uppsala precis, Stockholmstrakten är jag också intresserad av förstås. Hälsningar /Alex 0 Quote
Recommended Posts