Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej.

Jag undrar bara:

Finns det nån amatörgrupp i Uppsala som gillar att göra film och som håller på som bäst just nu?

Jag är intresserad av att lära mig mer om själva produktionen av en film. Har läst mycket om manus, filmning osv, men aldrig filmat eller varit delaktig i en profuktion. Skulle vilja börja med det.

Jag har jobbat på Sveriges Radio som nyhetsreporter i fyra år snart och har även producerat några dokumentärer till Radiosporten och till P1. Jobbade förra året på P3-programmet Folkradion och älskar att berätta. Men nu vill jag se vad jag kan göra med mina journalistiska radiokunskaper i kombination med mitt filmintresse.

Om det finns nån amatörfilmare i Uppsalatrakten så maila gärna mig på alexgagliano@hotmail.com, eller skriv här på sidan. Om ni andra känner till nån så tipsa gärna här.

Givetvis så behöver det inte vara i Uppsala precis, Stockholmstrakten är jag också intresserad av förstås.

Hälsningar

/Alex

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...