soulpat Postad 5 juli 2007 Postad 5 juli 2007 Jag har letat överallt på cyberphoto men hittar inga filter, stepringar eller filtergängor som går in i min hv20 (61 mm). det närmaste jag hittar är 62mm. Är det så att jag kan sätta in 62mm i min 61mm? Om inte, finns det andra bra sidor där jag kan hitta filer och adaptrar till min kamera? tack 0 Citera
ronnylov Postad 6 juli 2007 Postad 6 juli 2007 Jag kör med 43 mm UV-filter som jag köpte till min HV-20 från cyberphoto (jag köpte värdepaketet eller vad det heter med diverse tillbehör tillsammans med min kamera för 900 kr extra). Håller man muspekaren över infon för HV20 paketet så ser man att det är ett 43 mm filter som ingår. Detta UV-filter passade perfekt så jag är säker på att det är 43 mm gänga du ska ha. 0 Citera
soulpat Postad 6 juli 2007 Författare Postad 6 juli 2007 du har helt rätt, det står 61 mm men kolla rman lite längre åt häger står det 43 :) tack brushan 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.