megawatti Postad 4 maj 2007 Postad 4 maj 2007 Tjenare, Vill ha ett program som kan göra om min klipp så jag kan spela ut i min dvd spelare. När jag gör i nero går de inte, men de fungerar klockrent i datorn. Den enda dvdspelaren vi har i huset sitter i Ps2-slim och skivan är dvd-rw - När jag exporterar från ett annat program har jag fått de att fungerar, men hackingt. Nu exporterar jag för kanske 18de gången, skönt att ha RW skivor iaf. hjälp mig ut. Det är runt 60-70min matrerial. Och vill gärna ha de i en meny, så ifall programet kan klara de vore de ett plus! Vilka instälningar ska man ha? Ska dra över tillpolaren sen som har "Adobe encode dvd 2.0" Som säg vara rätt bra? Hjälp mig!! 0 Citera
Joel.N Postad 8 maj 2007 Postad 8 maj 2007 Tjenare, Vill ha ett program som kan göra om min klipp så jag kan spela ut i min dvd spelare. När jag gör i nero går de inte, men de fungerar klockrent i datorn. Den enda dvdspelaren vi har i huset sitter i Ps2-slim och skivan är dvd-rw - När jag exporterar från ett annat program har jag fått de att fungerar, men hackingt. Nu exporterar jag för kanske 18de gången, skönt att ha RW skivor iaf. hjälp mig ut. Det är runt 60-70min matrerial. Och vill gärna ha de i en meny, så ifall programet kan klara de vore de ett plus! Vilka instälningar ska man ha? Ska dra över tillpolaren sen som har "Adobe encode dvd 2.0" Som säg vara rätt bra? Hjälp mig!! Vad har du för redigeringsprogram? (Jag har inte och kan därför inte encode, men om du har tillgång till Pinnacle studio eller adobe premiere kan jag hjälpa dig) mvh Joel.N 0 Citera
Xtreme Records Postad 8 maj 2007 Postad 8 maj 2007 Ska dra över tillpolaren sen som har "Adobe encode dvd 2.0" Som säg vara rätt bra? Ingen hjälp, men programmet heter "Encore dvd" *va bara tvungen att rätta till. //kalle 0 Citera
megawatti Postad 9 maj 2007 Författare Postad 9 maj 2007 Ingen hjälp, men programmet heter "Encore dvd" *va bara tvungen att rätta till. //kalle ah okey... aja de löste sig, De var min dvd spelare som buggade, fungerade klockren på de flesta andra... Jävla ps2. haha. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.