wall Postad 3 maj 2007 Postad 3 maj 2007 Jag är grön på detta med videoredigering och har ett litet problem, som säker är ett enkelt att lösa. Så här ligger det till: Jag har en .avi fil med följande data: General: Format : AVI Format/Info : Audio Video Interleave Format/Family : RIFF Bit rate : 4710 Kbps Video: Codec : DivX 5 Codec/Family : MPEG-4 Bit rate : 4344 Kbps Audio: Codec : ADPCM Codec/Family : ADPCM Codec/Info : Intel ADPCM Bit rate : 363 Kbps Channel(s) : 2 channels Sampling rate : 44 KHz Resolution : 4 bits Klippet fungerar perfekt då jag spelar upp det i windows media player (både ljud och bild fungerar). Problemet: Jag importerar klippet till adobe premiere elements 3.0, "File"-"Get media from"-"files and folders" så hamnar klippet under "Media". Högerklickar på det och väljer "Insert to timeline". Nu kommer problemet, ljudet följer inte med!!! Det enda som hörs är ett pulserande/hackande ljud.... Vad kan detta bero på? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.