zerzam Posted May 3, 2007 Posted May 3, 2007 Hej alla! Jag skriver vettig musik till filmer. Både orkestermusik, syntmusik och rock n' roll! Jag äro intresserad av roliga ljud och effekter och även att blanda orkester med elektriska instrument. Så det så. Om du vill ha originell, egenkomponerad musik till din film så ring eller maila: Jonatan Sersam 040125063 jontan@dollydaggers.net kf05553@stud.mah.se välj själv! ha de fint 0 Quote
Dampkulan Posted May 3, 2007 Posted May 3, 2007 Säljer du musiken, eller ger du bort om du får typ credit i eftertexten eller liknande? 0 Quote
zerzam Posted May 6, 2007 Author Posted May 6, 2007 .... om det är gratis så gör jag det mindre bra hehe, men visst kan jag tänka mig ? vad är du ute efter? 0 Quote
Joel.N Posted May 7, 2007 Posted May 7, 2007 Hej alla! Jag skriver vettig musik till filmer. Både orkestermusik, syntmusik och rock n' roll! Jag äro intresserad av roliga ljud och effekter och även att blanda orkester med elektriska instrument. Så det så. Om du vill ha originell, egenkomponerad musik till din film så ring eller maila: Jonatan Sersam 040125063 jontan@dollydaggers.net kf05553@stud.mah.se välj själv! ha de fint Har du några "varuprover"? (länk till sida med din musik...) mvh Joel.N 0 Quote
zerzam Posted May 10, 2007 Author Posted May 10, 2007 jag kan skicka till din mail eller så gå in på http://www.myspace.com/zerzam där ligger lite grand. Dock inget för orkester då jag inte har inspelningar. Däremot har jag midi filer med orkester stycken, som jag kan skicka via mail. mvh jonatan 0 Quote
Recommended Posts