arne1 Postad 22 april 2007 Postad 22 april 2007 Jag redigerar i premiere elements 3.0. När jag har brännt en DVD och tittar i TV så hackar ljud och bild på några ställen. vad gör jag för fel? 0 Citera
simonrahnster Postad 22 april 2007 Postad 22 april 2007 Är det bara rå film du kört över på DVD, eller är det grafik på dom ställena där det hackar? Var i filmen hackar det? Hur bränner du? 0 Citera
arne1 Postad 22 april 2007 Författare Postad 22 april 2007 Jag har kört in filmen från en DV kamera. det är bara video (och ljud) där det hackar. Det kommer mot slutet av filmen. filmen är ca 1 tim 20 min. Jag bränner direkt till DVD i premiere. 0 Citera
Joel.N Postad 22 april 2007 Postad 22 april 2007 Jag har kört in filmen från en DV kamera. det är bara video (och ljud) där det hackar. Det kommer mot slutet av filmen. filmen är ca 1 tim 20 min. Jag bränner direkt till DVD i premiere. Hackar det även om du förhandstittar i din PC? Isåfall kan det i många fall hjälpa om du defragmenterar din/dina hårddisk/ar (Tyvärr rätt tidskrävande...) och sedan gör ett nytt försök. Lycka till. Mvh Joel.N 0 Citera
arne1 Postad 22 april 2007 Författare Postad 22 april 2007 Den funkar bra när jag förhandstittar i PC´n. Har även märkt att det inte går att kopiera DVD´n i nero. Kan man bränna på något annat sätt? 0 Citera
Joel.N Postad 23 april 2007 Postad 23 april 2007 Den funkar bra när jag förhandstittar i PC´n. Har även märkt att det inte går att kopiera DVD´n i nero. Kan man bränna på något annat sätt? Eftersom att du inte kan kopiera i Nero skulle det ev kunna vara något fel på din DVD-brännare... Fungerar det att bränna någon annan film med lyckat resultat? 0 Citera
FarfarMOV99TD Postad 27 april 2007 Postad 27 april 2007 Eftersom att du inte kan kopiera i Nero skulle det ev kunna vara något fel på din DVD-brännare... Fungerar det att bränna någon annan film med lyckat resultat? Han kanske hade kopigeringsskyddat den, det går nämligen i PPro 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.