Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

tjena, ny på detta forum men det verkar som ni kan det mesta. Jag har fått i uppgift att göra cs film till våran klan. Vi spelar då CS:Source, jag har följt olika guider hur jag får ut dem till "avi" från "dem" Men problemet är när jag renderar ut alla .tga med hjälp av Video Mach och använder mig av codecen uncompressed då får jag upp utrymmet på filen till 400mb som ej är något problem eftersom har väldigt stora hårdiskar. Men kvalitéten på klippen är inte den bästa precis. Jag har sett massvis med source filmer med jätte bra kvalitét.

Folk har sagt att man kan använda sig av virtualdub men det blir precis samma sak dålig kvalitét. Jag har provat divx codec och xvid codec händer också precis samma sak.

Jag har bästa grafiken i spelet så det kan ej vara det heller

här är ett screenshot på filmen när jag har renderat ut

http://img216.imageshack.us/img216/8661/felod6.jpg

Någon som vet hur man kan förbättra kvalitéten?

Postad

jah annvänder i mina cs-filmer om du nu menar att du filma i spelet så använder jah programmet Fraps det är braa! å man få en skitfiin kvalitee!

i fraps så ta du dom klippen du vill ha sedan av den cs-film du har spelat in !

å sedan lägger du in dom klippen du vill ha i redigeringsprogrammet!

Det funkar utmärkt för miig å det bli en kanonkvalitee!

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...