Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

ok, det finns inte någon typ enkel plug in?

och hur är det att jobba med fce och after effects? är det smidigt eller bara jobbigt att flytta klippen fram och tillbaka?

Postad

Jag har testat Twixtor nu en tid. Kanske lite för mycket pengar, men jäkla bra resultat. http://www.revisionfx.com/products/twixtor/

Jag är en riktig nybörjare men tror jag hajjade de flest funktioner efter 1,2 doser portionssnus ungefär. Somsagt en kostsam historia.

Annars finns ju timewrap i AE, (men enligt mig!) inte samma resultat eller användarvänlighet, samt att det som sagt ligger i AE och inte i själva editeringverktyget.

Postad
...Kanske lite för mycket pengar...

Tycker inte ca 2 000kr är så mycket för ett effekt program ( har inte kollat riktigt vad man kan gör) om man jämför Adobe After Effects för ca 15 000kr eller studentpris på ca 5 600kr.

/Jesper

Postad
Tycker inte ca 2 000kr är så mycket för ett effekt program ( har inte kollat riktigt vad man kan gör) om man jämför Adobe After Effects för ca 15 000kr eller studentpris på ca 5 600kr.

/Jesper

Jojo, 2000 spänn för ett bra plugin, bara man vet att man verkligen behöver effekten mer än till ett klipp. Dock svårt att jämnföra med After Effetcs då det går att gör 234.761 mer saker där än i Twixtor

//Peter

Postad
Jojo, 200 spänn för ett bra plugin, bara man vet att man verkligen behöver effekten mer än till ett klipp. Dock svårt att jämnföra med After Effetcs dår det går att gör 234.761 mer saker där än i Twixtor

//Peter

Jo,det är nog för mycket för ett plug in.

Då har man lärt sig att man ska läsa om produkterna innan man kollar priset:P

/Jesper

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...