Tomas film Posted January 23, 2007 Posted January 23, 2007 Hej! Igen Ny fråga vid min inlärning av Premier pro 2. Hur gör jag för att variera slow motioneffekten i ett klipp så att klippet börjar i normal hastighet saktar ned och sedan återgår mjukt till normal hastighet? Jag kan inte hitta någon funktion för detta i effektkontrollen och inställning av värdet i speed duration rutan är konstant. Är det så att man måste klippa flera gånger före och efter och sedan lägga in olika hastigheter, i vraje klipp men detta borde väl ändå bli ryckigt.? Tacksam för svar för jag har letat i timmar i programmet. Bästa hälsningar från mycket frågvise Tomas 0 Quote
simonrahnster Posted January 23, 2007 Posted January 23, 2007 Tyvärr ser det ut så i dagsläget att du måste: [citat=Tomas film]Är det så att man måste klippa flera gånger före och efter och sedan lägga in olika hastigheter, i vraje klipp men detta borde väl ändå bli ryckigt.?[/citat] 0 Quote
Recommended Posts