lojolle Posted November 25, 2006 Posted November 25, 2006 Hej! Jag har kollat runt lite och fann: JVC MiniDV GR-D340EK Den verkar bra och kostar bara 2400 kr Men jag fann även: JVC MiniDV GR-D320E som kostar en hundring mindre och den enda skillnaden jag kunde hitta var att sökaren på GR-D320E var svart/vit. Innebär detta att lcd-skärmen är svart/vit? =S Ps. Om någon hittar en annan bättre videokamera för denna prisklass så snälla berätta :D 0 Quote
lojolle Posted November 25, 2006 Author Posted November 25, 2006 Snälla någon svara.. det är kanske en dum fråga men ändå.. 0 Quote
MovieSwede Posted November 26, 2006 Posted November 26, 2006 Det är svårt men jag tror de flesta kamerona i denna prisklass är ganska likvärdiga. Svart vit sökare hjälper till vid fokusering, men sånna kameror sköter allt med autofokus vilket gör svartvit onödig. Färg hjälper till visar vit balansen. 0 Quote
lojolle Posted November 26, 2006 Author Posted November 26, 2006 Ok. Tack =D Jag köpte den utan färgsökare, för 2000kr på onoff :P 0 Quote
Recommended Posts