troll Posted November 8, 2006 Posted November 8, 2006 Hej! Jag håller på att bli galen! Kan inte fånga min video, har en panasonic NV-GS 50, bara USB cabel, en PC; HP PAVILION, kan nästan ingenting om den nya tekniken, har ingen redigerings program, bara den som kom med datornen, movie maker heter den. Har försök fånga med den men det kommer bara en svart rutan! Var är felet! ....är det jag?.... please hjälp! 0 Quote
pld Posted November 8, 2006 Posted November 8, 2006 Du ska inte använda USB utan du ska använda Firewire när du fångar din video från kameran till datorn. /Jesper 0 Quote
troll Posted November 8, 2006 Author Posted November 8, 2006 Jag glömde att fråga, kan jag använda Adobe Premiere Elements 2.0? tänkte köpa dett. eller, går det bra också med movie m. 0 Quote
pld Posted November 8, 2006 Posted November 8, 2006 Jag glömde att fråga, kan jag använda Adobe Premiere Elements 2.0? tänkte köpa dett. eller, går det bra också med movie m. Ja du kan använda Adobe Elements! 0 Quote
Recommended Posts