Gå till innehåll

Jag har nu tre 8mm kameror, i alla formaten. Livet är allt bra lustigt...


DanyaelX

Recommended Posts

Hur är skurups som skola?

Är lärarna och ämnena bra?

 

Jag funderar på att gå antingen en foto eller film KY som komplement till mina universitets studier, och skurup ligger ju inte så långt bort så man har funderat lite på att gå där...

 

Chris

Länk till kommentar
Share on other sites

Jo, alltså nu ska huvudläraren sluta. Han var bra tyckte jag, Anders som startade (Filmlinjen) för tjugo år sedan är som han é... Men skola i sig är ju bra men filmlijen har en del att arbeta på! ja det är ju bara att söka. Om två år...

 

 

 

 

 

 

 

[citat=DanyaelX]Hur är skurups som skola?

Är lärarna och ämnena bra?

 

Jag funderar på att gå antingen en foto eller film KY som komplement till mina universitets studier, och skurup ligger ju inte så långt bort så man har funderat lite på att gå där...

 

Chris[/citat]

Länk till kommentar
Share on other sites

Ja... Jag vill inte snacka skit om Skurup... Men det é som de é! inget att sticka under stolen! så bra, bara att söka då juh!

 

 

 

 

 

 

 

[citat=DanyaelX]"är som han e"? Låter inte betryggande....

 

Tja om två år så borde jag vara färdig med min kandidat och påväg mot min magister så då är det ju aktuellt för mig så det passar ju utmärkt..

 

C.[/citat]

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...