Gå till innehåll

Musikk til kortfilm (35 min)?


Hallojs

Recommended Posts

Hei!

 

Håper det går bra at jeg skriver på norsk!

 

Vi har laget en kortfilm (35 min) i skrekksjangeren, men produksjonen har stoppet opp ettersom vi mangler musikk. Filmen er forøvrig en nullbudsjetts amatørfilm, og mange personer har lagt i mye frivillig arbeid. Håper noen synes dette prosjektet virker interessant!

 

Trailer: http://files.filefront.com/Mosen+Er+Ikkje+Grn+Trai4wmv/;9452823;/fileinfo.html

 

 

NB! Det er ingen svenskevitser med i filmen :p

Länk till kommentar
Share on other sites

Vi er egentlig ikke så veldig kresene, men hadde sett for oss noe rolig og skummelt. Rolig bass som ligger med noe skummelt lysere oppå eller noe. Ikke så veldig avansert.

Ser for oss noe musikk som kommer og går, dynamisk med filmen, ikke tydelig adskilte soundtracks.

 

Er du interessert?

Länk till kommentar
Share on other sites

Det hadde vært toppers!

 

Har du eksempler på noe du har gjort før som jeg kan høre?

Dersom du er seriøst interessert, så kan vi prøve sende filmen til deg så det blir lettere for deg å se hva som passer + at du kan komponere mer dynamisk i forhold til filmen om du vil.

Bare si ifra!

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...

Hei Oiva!

 

Jeg så på hva du tidligere har gjort av musikk, og det var mye bra der! Vi er nok ute etter litt mer "skrekk", i tillegg til at vi allerede har flere som har sagt seg villige til å lage musikk samt og fikse lyden på filmen. Du kan godt få filmen og lage et forslag til en scene, men du vil få konkurranse fra andre. Lykke til videre!

Länk till kommentar
Share on other sites

Nå vet ikke jeg hva "rysare" er for noe, men går ut i fra at det betyr låt/sang.

 

Setter pris på at du likte traileren, og at du vil lage musikk, som tidligere nevt synes vi du har du gjort mye bra før. Vi har fått mye respons fra folk som vil lage musikk, og det har etter hvert utviklet seg til en slags konkurranse. Luksusproblem! For tiden er det 3 personer som jobber med musikk til filmen.

Strengt tatt så trenger vi ikke flere, men dersom du vil hive deg med i konkurransen likevel, så er du velkommen til det.

 

Deadline for ferdig musikk er satt til begynnelsen av mars.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...