Gå till innehåll

Ni kan kalla mig för Kröpper. (07:48)


KF.ent

Recommended Posts

  • 1 månad senare...

Jag tycker skate är ointressant i vanliga fall men här har du verkligen lyckats göra det snyggt! Bra flyt, snygga effekter, snyggt foto, schysst inslag med barnet.

 

Om du vill ha något konstruktivt;

För en annan som som sagt inte är intresserad av skate kan det bli lite segt, korta ner lite eller lägg in mer sekvenser som den med barnet. Det bryter mot det flytande vackra musikvideostuket.

 

 

Ah, det var lite åsikter. Främst ska du ha cred för en riktigt snygg film!

Länk till kommentar
Share on other sites

Riktigt riktigt kul att ni gillade den! :) hade en liten magkänsla att den inte var så bra när jag la ut den men det har ändrats, fast jag brukar få vänta nått år för att inte bara se timelinen i premiere framför mig hehe

 

Roswall: Tack för en konstruktiv tanke! Jag skulle lätt kunna korta ner på skateboardåkningen men då går den inte hem hos skateboardåkarna, du kan se att dom tycker att det är för lite skate i den som den är nu http://www.tacky.se/skateboard/video/vis_video.asp?id=45477

(fick ovanligt bra berömm för att vara den sidan hehe)

Men jag vet att jag själv inte tycker att det är så kul att titta på tex. skridsko åkning i 8 min så jag förstår dig precis, har ju vänner som gäspar efter knappt en minut av skate...

 

Headman: Dom skulle jag vilja se! Kvittar om det är bra eller inte, det är kul att se vad andra folk gör.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...

Måste ge dig en applåd *klappar* skön skate, bra klippning, ljudet var as nice till filmen, alla effekter till filmen passar riktigt bra. En sak som jag tyckte filmen kändes var, sommrigt. Jag tänkte hela tiden på sommaren och den underbara tiden. frihet också. Nice gjort faktiskt!

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
  • 2 månader senare...
  • 2 veckor senare...

Riktigt snyggt, dock tappade du mig efter c:a 4 minuter. Kan bero på att klockan är tre på natten, kan bero på att jag inte fått en snus på 12 timmar, kan bero på att jag är bakis. Jag blev iaf. rätt så uttråkad.

Länk till kommentar
Share on other sites

Älskar denna film, finns de någonstans där man kan tanka hem den? Vill gärna kolla lite närmare, dina effekter, De visuella då, tex text osv föll precis in i min smak, Du har anvädt flash för det? eller är de bara AE? Du kanske skulle kunna säga lite groft hur du gjort, eller är det en hämlis? :P

 

Mvh simpan

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...