Jump to content

Tre sätt att döda en gris (03:30)

Danell
 Share

Recommended Posts

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Haha! Vi fick faktiskt MVG.

Men det roliga var att läraren var tjurig på att vi la ner så mycket jobb på den, när den var till ett kort projekt. Tror han kände att våran film skulle vara så mycket bättre än alla andras. (jag skryter inte utan det var verkligen så)

På redovisningen visade han våran sist och hade den typ som ett facit för de andra hur man SKULLE ha gjort. :) Det var kul!

Hehe. Tack så mycket

Om att hon vrider nacken av grisen i slutet är det jag är mest missnöjd med, för alla reagerar med attde tycker synd om grisen, vilket inte är rätt. Så det är nog det största felet vi gjort.

äh det var ju roligt ju. fick mig att skratta till iaf...

om folk reagerar känslomässigt på nåt du gör tycker jag inte du ska se det som ett misstag. folk tänker olika, och det viktigaste är väl att de inte sitter där opåverkade?

actionsekvenserna var snyggt filmade. icon7.gif

Hehe. Tack så mycket

Om att hon vrider nacken av grisen i slutet är det jag är mest missnöjd med, för alla reagerar med attde tycker synd om grisen, vilket inte är rätt. Så det är nog det största felet vi gjort.

Jag håller med Java, det var ju riktigt kul, inget man direkt väntade sig, så se inte det som ett misstag, VERKLIGEN INTE!

och dessutom, det var ju ett gosedjur! Den var ju våldsam!!;)

Precis! Eftersom man tycker synd om grisen så försvinner intrycket att han är den onda, vilket är fel. Att man känner synd för grisen är väl förvisso en bra sak, men det är bara på fel ställe. Men det är ju kul att man kan väcka reaktioner ;)

Bara för att påpeka så är vi precis klara med manuset till en ny långfilm som kommer filmas under sommaren 2007. Håller på att skriva om och söka pengar till den. Och jag kan lova, det kommer bli en jääävla rulle till film!!! ;) Ska släppa manuset och söka folk här sedan. Håll utkik!

• 2 months later...