Jump to content

Regissörerna (6:59)

Recommended Posts

• 1 month later...

here we go again =)

Du måste tydligen ha explorer och inte mozilla eller något annat.

Sen ska det bara vara att högerklicka i bilden och välja spara mål som.....sen spara den på ditt skrivbord eller något. Det ska gå.....

• 1 month later...

Nja, jag grundar det inte på särskilt mycket. Men ''deras'' inlägg precis ovanför mitt tyder ju på att ''de'' var med i din film... eller hittar de på? Sedan skulle du ju ''samarbeta'' med dem och då ljuger du ju inte om det är du som är Sam o Rai... detta börjar likna en ganska spännande intrig btw.

Ni har även samma humor, som jag nämnt

Inget illa menat alls, det är väl varken förbjudet, dålig stil eller något negativt...bara roligt enligt mig

dessutom har jag inte hört dig förneka det än i alla falll... ;)

Kul att den gillas. Serien närmar sig nu med stora steg.Dom heter inte Kenny och Johan längre dock, utan Sam & Rai. (För alla som spekulerat i namnen så har ni ju haft rätt. SAMoRAI.....SAM RAImi.)

Sam och Rai har redan innan serien börjat spelas in lyckats skapa rubriker, så det ska bli kul att se vart allt landar. Är hursomhelst nöjd med manusen hittills för serien.

Jag gillar denna filmen :), Det jag gillar mest med filmen är nog rösterna och skämten :P. Hur gjorde ni rösterna förresten? De blev ju skit grymma. Jag ser fram imot serien eller vad man nu ska kalla den. Lycka till! / Ekan91

Jag gillar denna filmen :), Det jag gillar mest med filmen är nog rösterna och skämten :P. Hur gjorde ni rösterna förresten? De blev ju skit grymma. Jag ser fram imot serien eller vad man nu ska kalla den. Lycka till! / Ekan91

Rösterna gör jag själv. Med en liiiten heliumeffekt på. Men i stort sett så är det jag som låter sådär när jag vill. =)

Det är faktist väldigt skickligt gjort. Många som bara pratar ett låtsasspråk får det att låta "blablabla" typ. Enformigt, stammande och inte alls som det var ett riktigt språk. PÅ dessa strumpor kan du nästan höra vad de säger. Jag menar att du nästan förstår. Applåder!

Det är faktist väldigt skickligt gjort. Många som bara pratar ett låtsasspråk får det att låta "blablabla" typ. Enformigt, stammande och inte alls som det var ett riktigt språk. PÅ dessa strumpor kan du nästan höra vad de säger. Jag menar att du nästan förstår. Applåder!

*Niger*