Gå till innehåll

En speciell övergång ???


Phil Madison

Recommended Posts

Tjo!

Jag skulle gärna vilja veta vad denna över "heter" och vilka redigeringsprogramm den finns i :)

 

Den är väldigt svår att beskriva men den är med i Pinks musikvideo till Don't let me get me, i slutet när hon står på scenen och hon ändras till olika personer. Den är med i massor utav tv-programm med som sånna där gör-om-grejer, typ pimp my ride har jag för mig bland annat. Det är ju som om det "trycks/smälter" till en annan bild, svårt att förklara...

 

Tack för svar!!!!

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag antar att du menar morphing. Det finns redan en del trådar om morphingsprogram här på forumet som du kan hitta om du söker på morph.

 

Själv använder jag WinMorph, som är helt gratis och kan morpha både video och stillbilder.

För att morpha video med winmorph måste du använda det som plugin till ett annat program, antingen premiere, vegas eller wax. Wax är också skapat av debugmode och är gratis.

 

Du hittar båda programmen på http://www.debugmode.com/

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...