Gå till innehåll

Få gratis Avid promotion DVD med David Lynch


Ronnie

Recommended Posts

http://www.digidesign.com/lit/lit_request.cfm?lit_group_id=161 kan man beställa en gratis Avid promotion DVD med David Lynch.

 

DVDn är uppdelad i tre delar:

 

David Lynch and the independent filmmaker

22 minuter med David Lynch som filosoferar om filmskapande och pratar om inspelningen av Inland Empire.

 

Watch a scene from a David Lynch DV project

6 minuter lång scen från Inland Empire.

 

Tools for the independent filmmaker

24 minuter genomgång av Avid Xpress Studio HD.

 

För priset av 0:- är det klart värt att skaffa om man är intresserad av David Lynch eller vill ta en titt på Avid Xpress Studio HD.

Denna tråden kunde lika gärna ligga i Filmcafé men då det är ren reklam för Avid så tycker jag det passar bäst här.

Länk till kommentar
Share on other sites

City är din postort och state lämnar du blank. Eller om jag skrev n/a (= not available).

 

Dvd:n var väl sådär. Men den är ju gratis så jag ska kanske inte klaga. Inland empire verkar ganska trött är mitt spontana intryck. Lynch behöver ta nästa steg och gå vidare i sin konstärliga utveckling.

 

/Fredrik

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 1 månad senare...

Trodde aldrig jag skulle få ett ex men i går damp det ner en skiva i brevlådan. Har bara kollat som snabbast men den verkar vara vinklad åt low-budgethållet och man ser David springa omkring med en DVkamera hela tiden.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 3 veckor senare...

[citat=Ronnie]Kommer inte ihåg exakt hur lång tid det tog, men det var nog inte mer än två veckor iallafall.[/citat]

 

 

wehoo =). jag behöver verkligen få avreagera mig film-mässigt snart. är så jäkla sugen på att lära mig å utvecklas ett par steg till. så då försöker man snappa upp allt i databasen.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...