Gå till innehåll

Söker bok


Gussyl

Recommended Posts

Söka i forumet är ju alltid bra, om man inte har alzheimers vill säga. Vill minnas att jag förra veckan läste om ett boktips om tv och filmproduktion för företag för ca 260 spänn. Nån tipsade och jag glömde lika fort.

 

Är det nån som kan klura vilken bok jag menar?

 

Sen tycker jag att sökmotorn i forumet är lite slö. Jag får noll träffar när jag söker på ordet "bok". Fast jag sett ordet i fler inlägg.

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=Ronnie]Sökfunktionen kräver tyvärr 4 bokstäver. Förhoppningsvis ska detta ändras till tre eller två inom en snar framtid.[/citat]

 

Inte bara det som är slött,det verkar ju inte heller gå att söka på meningar ,en sökning på typ "hyra kamera" verkar behandlas som 2 separata ord(trots att man sätter citat runt dem)och det finns ju massor med sidor som på ett eller annat sätt innehåller båda dessa ord(om än inte i samma mening)så det är ju i princip döfött att försöka hitta en specific mening via sökfunktionen...

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...