Jump to content

Prison Break

Recommended Posts

jaa.. inte för att det är någon film, men tycker ni inte att det är en bra serie? Själv tycker jag att det är en mycket proffesionell serie.

Speciellt manuset. Dom lyckas göra det mer och mer spännande och hela tiden vändningar, men serien förstörs inte av det, utan blir bara bättre. Man nästan hatar programmet för att det är så spännande, men man vill ändå bara se mer, och mer.

vad tycker ni ?

mm det är sant. men när det väl händer någonting så är det fruktansvärt bra alltså! Ett av mina favoritavsnitt var "the 23rd Psalm" som visades för någon vecka sedan - avsnittet om Mr. Eko och hans liv.

Hur många säsonger kommer det? 3 har jag hört talas om och ryktet går att det sista avsnittet eventuellt kommer vara en långfilm....men HUR KAN LOST SLUTA?! hur det än blir lär det inte vara bra...nu är det så invecklat så att det skulle inte funka att alla kom hem och allting blev bra igen....

Jag tycker tvärtom mot många här i tråden. Prison Break är riktigt bra och har fart (har sett alla avsnitt som hittills sänts i USA, 13 st?), medan Lost spårat ut sen en tid tillbaka och faktiskt är ganska tråkigt.

Om knappt en månad börjar nya avsnitt sändas av PB (i USA) igen, det ska bli riktigt härligt efter ett uppehåll på över 3 månader. :)