Gå till innehåll

Lämpligt ställe för film


kalle112

Recommended Posts

Jag och ca 4 andra ska spela in en fightingscen snart i södertälje. Jag behöver få tag på ett lite större rum/lokal. Eftersom vi är privatpersoner som gör det här för skojs skull så vill vi inte lägga ner en massa pengar...

 

Så känner ni till något rum/lokal vi kan vara i hör av er, tack!

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=lilla_farbrorn]ursäkta att jag alltid ska gnälla, men är inte grejen med att hitta lokal halva nöjet och jobbet med att göra en film? Att hitta en spot ingen annan tänkt på är ju själva grejen. Eller är det bara jag som tänker så?[/citat]

 

Nä jag med.

Casting, kostym och hitta "spotar" är ju nästan det bästa med allt... (och mycket mer.) :)

Länk till kommentar
Share on other sites

det är väl bara till att fråga sig runt bekanta och hitta ett ställe. så svårt kan det inte vara. i värsta fall är det väl bara utrymma era egna rum/lägenheter och spela in där. om ni pluggar så har ni skolans klassrum, gympasal osv. osv. kan ni kanske låna. det finns hur mkt platser som helst.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...