Jump to content

Thriller/Rysare långfilm, 1 utkastet

John
 Share

Recommended Posts

Inte så svårt, bara att ladda ner, Winrar från download.com, ett väldans bra packprogram, själva manuset är i .rtf.. så det är ju inte så svårt att läsa.

Men att få in det här var lite svårt då manuset är på 85 sidor..

Men tack för försöket:)

• 2 weeks later...

Efter de 14 sidor jag har läst så är det väldigt bra och man kan, bara av att ha läst manuset leva sig in i hur det kommer att se ut när det är fardigt. När jag, som är dålig på det, skriver manus, så brukar jag utelämna mycket så att det låter stelt när man läser det. Men du har inte lämnat ut så mycket, vilket kan ha många fördelar, tex att det inte blir för mycket arbete sedan. Men det kan också ha nackdelar, tex att det inte går att ändra så mycket sedan... Men jag tycker att det är skitbra hittils i alla fall. Jag ska fortsätta läsa det nu...

Tack the_jobe! Vill gärna veta vad du säger när du läst hela!

Filmsmurfen: Ja 40 dagars demot funkar sedan hela tiden, kommer bara upp en varnings skylt som säger att de vill att man registrerar, men det går ändå att använda programet..

Om ni tjatar på Voodoofilm att de ska göra det möjligt att lägga upp större filer så att man slipper kompromera dem så blir det lättare..

Tjena!

Jag gillade verkligen början där med 50-tals temat och de dämpade ljuden i bakgrunden. Det skapar verkligen en känsla. Jag såg allt framför mig och de såg bra ut :D hehe. Jag har bara en sak att säga. Ingen kritik bara ett litet tips. På caféet när han ska tända en cigg och servitrisen säger något väldigt spydigt. Jag tycker att hon ska säga något lite mer "kunden har alltid rätt" aktigt.

- Ursäkta, du får inte röka här inne

Något sånt, för jag känner inte att det är realistiskt att en servitris skrämmer bort sina kunder!