Gå till innehåll

Attache väska till utrustning


Zhyron

Recommended Posts

(hoppas det är rätt forum, antingen detta eller köp/sälj men då brukar det vara mellan medlemmar)

Jag letar rundor efter en viss sorts väska till att förvara/transportera utrustningen i. Det är aluminium väskor med möjlighet att ändra lagringsplaser med flyttbara väggar.

Jag har letat över hela nätet efter några, helst ifrån en svensk butik. Men jag kan inte hitta nån, kanske jag behöver gå en google kurs eller nått :l

 

Ungefär som denna väska

http://img.alibaba.com/photo/50015427/Aluminum_Computer_Cases.jpg

 

man kan se de ränder som gör att man kan ändra utrymmet brevid datorn.

Den skulle helst vara lite tjockare så att större grejer än en tunn laptop får plats.

Den enda foto affärer online som jag känner till är scandinavian photo, men de verkar inte ha någon. (den enda de verkar ha är alldeles för bred/tjock)

 

När jag ändå postar, nån som vet var man kan köpa teleskopiska ben (som på stativ) fast enstaka

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=Santafantasma]gå in på http://www.clasohlson.se sedan skriver du i sökrutan längst upp till höger "serviceväska", klicka på översta alternativet så har du en aluminium väska med flyttbara väggar...jag har en sån själv som jag har lampor, mikrofoner, sladd och smink i...funkar kalas!

 

Hylla B38 i Umebutiken...;)[/citat]

 

Precis, hade tänkt föreslå det men "santafanta *' något" kom före. Har en sån själv den e riktigt praktisk ..

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...