Gå till innehåll

Filmdrömmar


yarrik112

Recommended Posts

Jag tänkte skapa en tråd där vi skriver om våra olika filmdrömmar. Det kan nog ge bra inspiration till alla, iaf för mig själv. Jag har själv ännu inte påbörjat mitt första riktiga filmprojekt. Jag försöker lära mig allt ja kan här på forumet om film och allt som hör till, och väntar ivrigt på när ja väl sätter igång med min allra största filmdröm: att göra en fantasyfilm. Jag fick en orcmask (officiell moria orcmask från saganomringen filmerna. inte en äkta, men grymt snygg) i födelsedagspresent för en vecka sen, och håller på att kvävas av alla idéer jag får. Men innan jag kan börja behöver jag mer erfarenhet av filmande och så.

Så nu, börja skriv ner alla era filmdrömmar och funderingar kring era projekt. Lägg gärna in bilder och liknande så vi kan se lite mer =)

 

Edit: Är ju absolut inte rätt del av forumet att lägga in detta på. Kan någon ändra? =)

Länk till kommentar
Share on other sites

Vill bli en person som får 100 sidor på google när man söker på "manfred".. hah...

Bara ett skämt åsido.

jag villl göra film så att folk gapar. VIll framföra mina budskap och gå så långt jag kan. Vill bli den svenska peter jacksson och visa att film i sverige blir bättre och bättre. Vill göra film så att ingen slår de. =P fasen va ja kommer få jobba.....

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...

Vill göra proffsiga rullar som man kan vara nöjd med efteråt. Framkalla den där ilande känslan när man ser något vackert. Bli igenkänd och ihågkommen som en filmensmästare =).

Göra filmer i stuk med lågbudget filmen Primer för att sedan göra större filmer som Butterfly effect.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...