Gå till innehåll

Färre frames per sekund i Premiere 1.5?


Mr Burns

Recommended Posts

Hallå!

Jag kommer ihåg i de tidigare premiere versionerna så gick det att ta bort några frames/sek. Går det att göra i Premiere Pro? Jag är för lat att kolla handboken etc. så jag ställer frågan rätt ut till er.

Jag vet oxå att i Avid går det att göra alla klipp på timelinen till ett klipp "mixdown" eller nåt, går det att göra i Premiere Pro?

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=Mr Burns]Hallå!

Jag kommer ihåg i de tidigare premiere versionerna så gick det att ta bort några frames/sek. Går det att göra i Premiere Pro? Jag är för lat att kolla handboken etc. så jag ställer frågan rätt ut till er.

Jag vet oxå att i Avid går det att göra alla klipp på timelinen till ett klipp "mixdown" eller nåt, går det att göra i Premiere Pro?[/citat]

 

Jag är för lat för att svara. Det är iallafall jätteenkelt, så mycket kan jag säga. Det går att förklara med bara tre ord. Någon annan kanske orkar?

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=Munthe][citat=Mr Burns]Hallå!

Jag kommer ihåg i de tidigare premiere versionerna så gick det att ta bort några frames/sek. Går det att göra i Premiere Pro? Jag är för lat att kolla handboken etc. så jag ställer frågan rätt ut till er.

Jag vet oxå att i Avid går det att göra alla klipp på timelinen till ett klipp "mixdown" eller nåt, går det att göra i Premiere Pro?[/citat]

 

Jag är för lat för att svara. Det är iallafall jätteenkelt, så mycket kan jag säga. Det går att förklara med bara tre ord. Någon annan kanske orkar?[/citat]

He he he bra svar Munthe!

Kanske är det rent av så att det inte finns någon handbok i MrBurns ägo eftersom mjukvaran är en piratkopia? Vad vet jag? Det är i alla fall enkelt att göra och lika enkelt att slå upp i bruksanvisningen.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...