Gå till innehåll

Film försvinner när den sparas till AVI i Movie Maker


Recommended Posts

Jag behöver hjälp som många andra... ;) Jag visste inte riktigt vilket forum jag skulle porsta detta i.. Men iallafall.. Jag behöver hjälp med en irriterande sak.. Jag använde Windows Movie Maker :P till en liten film och då när jag sparar filmen som t ex avi format så blir inte allt med... Hoppas jag får lite hjälp :)

Länk till kommentar
Share on other sites

Välkommen till Voodoo Film!

 

Jag redigerade rubriken på tråden från "Hjälp" till den nuvarande. Skriv rubriker som sammanfattar det du vill säga, det gör mer nytta. Tråden flyttades också från "Diskussioner" som är ett allmänt diskussionsforum.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...

det är väldigt få som anväder windows moviemaker eftersom det är så litet och begränsat program. tycker att du ska ladda ner premiere tryout(finns nog på adobe.com), du får anväda det gratis i 30 dagar tror jag. och sedan exportera det därifrån i dv.avi. aja kanske inte svar på din fråga men en lösning iallafall.

 

länk till adobes tryout produkter: http://www.adobe.com/products/tryadobe/main.jsp

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=Tischkman Productions] Jag behöver hjälp med en irriterande sak.. Jag använde Windows Movie Maker :P till en liten film och då när jag sparar filmen som t ex avi format så blir inte allt med... Hoppas jag får lite hjälp :)[/citat]

 

Svårt att svara på.

Har du rört/flyttat någon av filerna på din dator som tillhör ditt projekt? Om man gjorde det med första movie maker versionen så gick hela projektet åt skogen, trots att man lade tillbaka filen till rätt källhänvisning.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...