leehawk Posted July 14, 2005 Share Posted July 14, 2005 Vilka här som sagt mött ngn inom filmbranschen, manusförfattare, regissör, fotograf, vad som Hur va mötet? berätta. vad ställde du för frågor? Sånt här bara kul att dela erfarenheter av! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apeman90 Posted July 14, 2005 Share Posted July 14, 2005 Jag har träffat en del skådespelare=) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
leehawk Posted July 14, 2005 Author Share Posted July 14, 2005 men kom igen då¨! :D berätta! Okej, man ska ju säga att säga skådespelare osv är bara vanliga människor, inget speciellt. MEN iochmed att dem är kända så har dem sett betydlgit mer i världen, varit med om mer. därför blir dem mer intressanta..tror jag iaf :D 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse_laser Posted July 14, 2005 Share Posted July 14, 2005 Jag har fått en biljett till Liseberg av hmm.. Lasse-Stefanz tror jag det var. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Santafantasma Posted July 14, 2005 Share Posted July 14, 2005 Jag har gjort en intervju med Jens Jonsson...=) Sett Woody Allen på en inspelningsplats i New York...hihi inom filmbranschen har jag inte träffat så många, däremot inom hårdrocken har jag träffat väldigt många... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted July 14, 2005 Share Posted July 14, 2005 Humm, träffat folk... Jag har träffat, Martin Timell, Ulf Malmros, Producenten till Så som i himellen vad han nu heter.. Mfl Ingen som har varit specielt speciel, vad jag tycker i alla fall. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filip Posted July 15, 2005 Share Posted July 15, 2005 Min polare såg George Clooney på treans spårvagn i Göteborg 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chi Posted July 15, 2005 Share Posted July 15, 2005 Jag har körat och sjungit med Åse Kleveland 1971 i Norge- i Larvik:-)).. hart även festat med henne efter giget.:-) på Grand Hotell i larvik. Har jobbat med Göran Setterberg, Panfilm: http://www.panfilm.se . Han producerade bl.a Ingenjör Andrés Luftfärd, Hallo Baby, Il Capitano mfl andra kända filmer. I slutet på 90 talet gjorde jag även hans hemsida. Har plåtat en hel del kändisar på 60-talet, gjort skivomslag, idolkort mm. http://www.chrishilli.com /chris 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Burton Posted July 15, 2005 Share Posted July 15, 2005 Träffade Magnus Härenstam på Bokmässan i Göteborg för några årsedan. Jag sa: "hej Brasse!" Han tittade konstigt på mig och skakade på huvudet. Lite OFFTOPIC: Råkade springa in i Mikael Ljungberg (brottaren) för några årsedan också. Han tittade lite surt på mig och sa "Se dig för" Sen har jag även blivit utskälld av PG från Tv4´s reklam för Oddset. Svenska Spel 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeopardyjack Posted July 16, 2005 Share Posted July 16, 2005 [citat=Apeman90]Jag har träffat en del skådespelare=)[/citat] Vad cool du är 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Usarpe89 Posted July 16, 2005 Share Posted July 16, 2005 Jeopardyjack - ironi? Apeman - vilka har du träffat?:) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raoul _duke Posted July 20, 2005 Share Posted July 20, 2005 Jag och en tjejpolare var ute och gick i stan för några sommrar sedan,då hon råkade gå in i en "vägg" vilket visade sig vara "ivan Drago"(dolph Lundgren) Sedan råkade jag av ngn konstig anledning befinna mig på Grand hotell när NHL hade strejk för några år sedan.Där var då alla dessa superstjärnor,Forsberg,Sundin,Lidström och Näslund m.m... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Hållquist Posted July 20, 2005 Share Posted July 20, 2005 Har statt bakom Rolf Lassgard i en ko pa Ica. Han kopte nudlar. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian van Caine Posted July 20, 2005 Share Posted July 20, 2005 Jag arbetar regelbundet med & har arbetat mycket med, folk som kan anses "kända" av diverse orsaker. Har ingen som helst lust att rabbla namn, men det hör till yrket. Under dom runt 8-9 år jag jobbat med sånt här så träffar man mycket folk. Har dom varit mer världsvana? Nej, inte generellt, & inte jämfört med andra. Var/Är dom annorlunda som människor? Nej. Inte det minsta. Finns det någon anledning att behandla dom annorlunda eller se löjligt mycket upp till dom? Haha, skulle inte tro det ;-) Det är en sak att respektera folk för det dom gör, eller respektera deras arbete kort & gott, men ska man arbeta med andra så får man absolut inte agera underdånigt & slicka onödigt mycket röv. Det förlorar man enbart på själv & förlorar respekten från dom man arbetar med. Det plus att det är svårt att jobba med folk som måste hävda sig hela tiden, en effekt överdrivet kändisjagande oftast har. Med detta säger jag INTE "give it up all you wannabee´s". Det är fullt mänskligt att se upp till andra som lyckats, men ska man lyckas själv så MÅSTE man hålla sig lugn & avslappnad själv åsså. Det är speciellt viktigt när man bor, lever & jobbar tätt tillsammans ibland under väldigt långa tider, vilket inte är helt ovanligt under en del inspelningar. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speero Posted July 24, 2005 Share Posted July 24, 2005 Har träffat Doug Bradley (Hellraiser), den första Darth Vader.. glömnt namnet=P John Rhys Davies (Gimli), Robert Englund, Sam i sagan om ringen. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Usarpe89 Posted July 25, 2005 Share Posted July 25, 2005 David Prowse heter han väl? När träffade du sean astin? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oliver Sundström Posted July 25, 2005 Share Posted July 25, 2005 Inlägget har tagits bort!!!!!!! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trancedanne Posted July 25, 2005 Share Posted July 25, 2005 Bodde Orlando i Lund då ? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jmalmsten Posted July 25, 2005 Share Posted July 25, 2005 Far min skulle ringa till vår man på KRAV som heter Kjell, men av misstag kom han fram till Kjell Sundvall. Han sa att han inte höll på med KRAV, han gör film... Själv så har jag ju varit bakgrundsdansare i Robert Brobergs Universrum när han spelade i Östersund. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oliver Sundström Posted July 25, 2005 Share Posted July 25, 2005 Inlägget har tagt borts!!!!!!!!!! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
final_cut Posted July 26, 2005 Share Posted July 26, 2005 [citat=Usarpe89]David Prowse heter han väl?[/citat] David Prowse har väl också spelat den där uppumpade "livvakten" i Clockwork Orange? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lilla_farbrorn Posted July 27, 2005 Share Posted July 27, 2005 de jag kommer ihåg så har jag varit med på en inspelningsdag av Strandvaskaren och träffat i princip samtliga skådespelare därifrån och så har jag intervjuat regissören Mikael Håfström. Och så har jag suttit bredvid Tuva Novotny på Roslagsbanan. EDIT: Jag tänker inte berätta några detaljer. Jag bara säger detta för att skryta. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Usarpe89 Posted July 28, 2005 Share Posted July 28, 2005 [citat=final_cut][citat=Usarpe89]David Prowse heter han väl?[/citat] David Prowse har väl också spelat den där uppumpade "livvakten" i Clockwork Orange?[/citat] Japp 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmrulle Posted July 28, 2005 Share Posted July 28, 2005 [citat=Apeman90]Jag har träffat en del skådespelare=)[/citat] Som skådespelande träffar och motspelar man mycket med skådespelare endel är trevliga endel tror sig vara lite bättre eller om det beror på för stunden vad vet jag. Amatörspelande Filmrulle. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trancedanne Posted July 29, 2005 Share Posted July 29, 2005 Spelat fotboll med Jesper Salen och stött på Ebba Hultqvist för ett antal år sedan.. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts