Gå till innehåll

DeNiros bästa?


final_cut

Recommended Posts

Var vänliga och respektera meningen med detta tråd så kanske det blir något av det. Alltså, av DeNiros alla karaktärsstudier, vilken skulle ni säga är hans allra bästa? Ha följande i åtanke; ni får välja bara en och frågan lyder inte vilken av hans filmer ni gillar bäst, utan vilket karaktär han har spelat bäst?

Länk till kommentar
Share on other sites

Jake La Motta i Raging Bull får min röst när det gäller rent skådespeleri från De Niros sida. När jag första gången såg en stillbild på De Niro från filmen när han ätit upp sig kände jag inte igen honom.

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=Ronnie]Jake La Motta i Raging Bull får min röst när det gäller rent skådespeleri från De Niros sida. När jag första gången såg en stillbild på De Niro från filmen när han ätit upp sig kände jag inte igen honom.[/citat]

 

Jodå, Tjuren från Bronx verkade rätt självklart för mig med, men jag hör till det som Leonar Maltin kallar "Freddy Krüger-generationen", som han anser att Scorseses version eller vision främst riktar sig till...

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag håller med ovanstående skribent om att hans rolltolkning i "Familjen är värst" är vansinnigt underhållande. Men jag måste nog lägga min röst på "Jackie Brown". Jag kan bara inte fatta att det är de Niro som är den där lönnfeta losern!

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...