Twilight Rider Posted May 23, 2005 Share Posted May 23, 2005 Hejsan! Jag har förstått att det är här man har möjlighet att lägga ut sina i våndor framvärkta filmiska skötebarn och sedan raskt få dem arkebuserade nedanför knäna på grund av de mest elementära misstag. Ok, jag är en nybörjare. Ge mig en omgång av Er väl underbyggda kritik så ska vi se vad jag tål. Please, kill my darlings! Droppen (under länken nedan) är arbetsnamnet på en överdrivet dramatisk kortfilm om vad som kan få bägaren att rinna över. Synopsis: Det är aldrig för sent att ge upp. Filmen ligger fortfarande på klippbordet och ljudet är inte bearbetat. Slutet finns i flera varianter, dock ännu endast på papper. Det har dock den fördelen med sig att vi fortfarande har stora möjligheter att ta till oss av Era synpunkter och förslag. http://www.ies.ltu.se/kml/test/droppen.htm Här finns även några korta R/C-filmer m.m. som kanske kan vara av intresse för någon. // T.R. ::: Det är aldrig för sent att ge upp, varken som regissör eller skådis. ::: 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arvid Posted May 25, 2005 Share Posted May 25, 2005 Nja! I varje fall ganska snyggt och rappt klippt. Men det obefintliga slutet...? Han kanske ger upp och ångrar sig och blir jätteglad att allt ordnar sig till slut och sedan traskar han ut - och blir överkörd eller nåt annat kul. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...