Gå till innehåll

Hjälp! Problem med att öppna Scriptware-fil


Slackerjack

Recommended Posts

Hej!

 

Förhoppningsvis så finns det någon här som kan hjälpa mig med mitt problem.

 

För några dagar sedan så arbetade jag med ett manus och var på sidan 50-något när jag bestämde mig för att lägga ner för kvällen. Jag sparade mitt arbete och stängde av datorn (och gjorde för en gångs skull ingen back-up - inga kommentarer, tack).

Nästa morgon när jag skulle fortsätta mitt arbete, så ville inte Scripware (det manusprogram jag använder) öppna filen, utan jag fick hela tiden meddelandet "Error opening file: Error reading archive", och ibland också meddelandet "Application Error", följt av en massa siffror och bokstäver. Alla andra Scriptware-filer går alldeles utmärkt att öppna och jag har aldrig haft några som helst problem med programmet för övrigt.

 

Tanken på att allt arbete varit förgäves och att manuset är borta för alltid är enormt frustrerande, så om det nu finns någon här som skulle kunna hjälpa mig med detta så skulle jag uppskatta det till en sådan otrolig grad.

 

Tack!

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...