Gå till innehåll

Reservera på SF.se


Biffen

Recommended Posts

Har bokat biljetter utan att hämta ut de 1000-tals ggr, har aldrig blivit några dåliga konsekvenser. Det är som ovanstående redan nämnt, att 45 minuter innan föreställningen börjar så släpps biljetterna till allmänheten.

Länk till kommentar
Share on other sites

Om du KOPER biljetterna via natet sa far du betala, inte annars.

 

Har dock varldens skonaste trick for att slippa betala avgiften pa bokade biljetter (fem spann per biljett),. Ga fram till kassan, avboka dina biljetter och be om de basta platserna. De blir skitlacka men kan inget gora.... saaa kul!

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=Christian van Caine]Rätt åt dom jävlarna.

Hur i ******* kan dom ta MER pengar för MINDRE jobb!?[/citat]

 

Det ska tydligen täcka kostnaderna för underhållet av deras hemsida sf.se.

Det är i alla fall vad de säger att "servicekostnaden" är till för.

 

Förövrigt betalar man ingen serviceavgift om man betalar med företagsbiljetter. De kostar runt 65 kronor att köpa, så man sparar en hel del eftersom man kan betala med dem till vilken föreställning som helst. Det är iofs bara för företag som kan köpa dem men oftast så finns det nån nära vän eller släkting som har ett företag. Man får dock bara 59 bioklubbspoäng. :( smäll man får ta antar jag.

Länk till kommentar
Share on other sites

Jo, jag vet. Bullshit säger jag.

Krasst räknat, vad är billigast? En kassörska som kostar timpeng, eller ett datasystem som endå inte sköts speciellt väl?

Att ta betalt extra för förköp utan personal tycker jag är lågt.

Dom vinner mer på att inte ha för mycket folk drällandes samtidigt i lokalerna mellan visningarna som jag ser det.

Länk till kommentar
Share on other sites

Haller med Caine, speciellt om du direkt KOPER biljetter via natet. Folk har aldrig gatt sa mycket pa bio i Sverige som nu, och det bland annat pga internet, dvs de saljer mer biljetter tack vare sin hemsida, sa ge mig inte den dar service-kostnad horseshiten. Ser inte att Voodoofilm tar betalt av oss, och da e den har sidan betydligt mindre inkomstbringande om vi sager sa... Kommer fortfarande boka och avboka mina biljetter for att slippa avgiften och forsoker de ge mig skit sa har jag ett halvtimme langt hat-tal forberett for dom dar ja debatterar emot dom pa alla punkter som gar att debattera om, aven sant som ja sjalv inte tror pa....darfor man pluggar politik..haha.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...