Jump to content

Flexibel klippare / animatör sökes

Recommended Posts

Vi är en startup som ska ta fram 1 el 2 kortare filmer (1-2 min). Därför behöver vi någon med ett kreativt sinne som har fallenhet för att klippa och animera.

Tanken är att innehållet i dessa ska vara stock-material + egna animationer.

Något för dig? Hör av dig till ajn@citadelsystems.se och bifoga gärna något referensmaterial så berättar vi mer.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Cirkelnio AB
      Hej,

Vi söker samarbetspartner till en mindre verksamhet (http://cirkelnio.se/) som sysslar med film men även andra kommunikationstjänster (stillbilder, animationer, livesändning, trycksaker etc.). I dagsläget arbetar två personer heltid och ett par frilansare gör löpande uppdrag. Vi är intresserade av att hitta ett samarbete med en kreatör som kan lite av varje och även är social och intresserad av att bygga kundrelationer för att stötta upp i existerande projekt samt vara med och utveckla bolaget. Vi tänker oss att du arbetat som frilansare ett tag och känner att det vore roligt att ha kollegor, ett trevligt kontor (vi sitter på Artillerigatan 77) samt ha tillgång till teknik, studio, suport och bolagsfunktioner.

Vi tänker oss inledningsvis en ersättning med en fast och en rörlig del beroende på behov. På sikt skulle vi gärna ta in dig som partner/delägare i bolaget.

Hör gärna av dig till martin@cirkelnio.se om det låter intressant.

Vänligen,
      Martin Åberg
    • By Christopherno1
      Hej!

Jag letar andra som är intresserade av att göra film, eller som söker samarbetspartners för projekt i Stockholm (såväl med som utan budget). Jag är intresserad av alla delar, och träffar gärna andra som fotografer, manusförfattare, redigerare, regissörer/producenter men också PR-folk, reklamfilmare etc.

Hojta gärna till så kan vi ses över en fika eller liknande:)

Mvh,
      Christopher
    • By Lindai
      Hejsan!
      Mitt namn är Linda. Jag är en digital kreatör med passion för filmskapande och fotografering. Jag är i uppstartsfasen av min firma och söker därför projekt, betalda jobb helst men är även öppen för gratisjobb. Jag utgår ifrån Stockholm och ser gärna jobb däromkring med omnejd.
      Min vision är att erbjuda både privat- och företagskunder tjänster inom fotografering och videoskapande. Högt som lågt, genom små och enkla medel skapa content med hög kvalitet.

http://www.adnilmedia.com https://www.instagram.com/adnilmedia/

Jag hoppas att vi hörs! :)

Med vänlig hälsning
      Linda
      info@adnilmedia.com
    • By dagmusik
      Vi heter Relate och är ett startup I Stockholm som håller på att utveckla en app som parar ihop folk baserat på värderingar. I en miniserie vill vi försöka reda ut begreppet värderingar tillsammans med mig (Dag) framför kameran. Det blir ett spännande projekt som vi behöver hjälp med att utforma också. Men kul blir det! Man får gärna ha egen utrustning men inget måste. Jobbet är betalt men inga större summor eftersom vi fortfarande är små och utan intäkter i dagsläget.

Hör av dig om det låter intressant!

Med vänlig hälsning,
      Dag Tolstoy
    • By filipsamuelsson
      Hej!

Jag jobbar på ABF Stockholm och fokuserar under sommaren och hösten med att ta fram kurs- & studiecirkelverksamhet inom bl.a. filmämnet. Det handlar alltså om studiecirklar som riktar sig mot allmänheten och vilka framförallt hålls i ABF-huset på Sveavägen 41 i Stockholm. Det kan handla om kurser i lite allt möjligt rörande film, t.ex:

- Manusförfattande (långfilm, kortfilm, o.s.v.)
      - Klippning
      - Kamerateknik, videokamerans funktioner o.s.v.
      - Foto, ljussättning, m.m
      - Dokumentärt berättande
      - Storyboards
      - Övrigt, egna idéer är välkomna!

Uppdraget är arvoderat! Kan med fördel handla om ett givande extrajobb ifall du studerar eller söker en sysselsättning där du kan testa dina ledaregenskaper, vill fördjupa dina kunskaper i ämnet tillsammans med andra eller bara träffa människor du antagligen inte hade träffat annars. Möjlighet finns också att rikta studiecirkeln/kursen mot riktade målgrupper eller att hålla en kurs/cirkel på distans!

Hör gärna av dig till mig på filip.samuelsson@abf.se om du är intresserad av att höra mer om cirkelledarrollen och hur det fungerar att ha kurser hos oss!

Läs gärna mer om våra kurser och skapa dig en uppfattning om vad vi sysslar med på https://abfstockholm.se/kurser/
  • Create New...