eurytmi 10 Posted November 16, 2018 Share Posted November 16, 2018 Hej! Har just släppt en kortare drönarfilm som visar lite vacker natur i Skåne. Ta gärna en titt! 0 Quote Link to post Share on other sites
ghijohansson 23 Posted November 16, 2018 Share Posted November 16, 2018 Vackert. Tillåt mig fråga. Var i Skåne har du filmat? Och var finns du? Jag tycker det ser ut som nordöstra Skåne men å andra sidan finns ju större delen av Skånes befolkning här nere i sydväst. 0 Quote Link to post Share on other sites
eurytmi 10 Posted November 19, 2018 Author Share Posted November 19, 2018 Vackert. Tillåt mig fråga. Var i Skåne har du filmat? Och var finns du? Jag tycker det ser ut som nordöstra Skåne men å andra sidan finns ju större delen av Skånes befolkning här nere i sydväst. Tack så mycket! Det här är inspelat runt Billinge/Röstånga, och det är där i trakterna jag finns också. Så det här blir väl typ nordvästra Skåne i så fall :) 0 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts