Gå till innehåll

Slabadå


Joel

Recommended Posts

Den första filmen på voodoofilm för min del, det är ett projekt arbete som jag har hållt på i skolan, men tack vare tidsbrist så är den inte som vi hade tänkt från början men jag tycker den är kanska hyfsad ändå :)

 

För att se den så behöver ni Realplayer eller en motsvarade Codec.

 

http://s26.yousendit.com/e.aspx?id=1S4M3FOYI93G009TPBC93WG3HR

 

Nerladdnings hastigheten kan vara lite seg

Länk till kommentar
Share on other sites

Filmen var väldigt, väldigt mörk men annars såg det bra ut. Inte för att det var så mycket handling men 3d figurerna var snygga, speciellt flygande tefatet. Vilket program använde du? 3d studio max?

 

Du sa att det var ett skolprojekt, lär ni er 3d-animering där? Jag är lite intresserad, för jag har möjlighet att gå 100-poängskurs i 3d studio max och post-produktion på mitt gymnasium och vill veta om det är bra. Det kanske är nåt liknande du går så du kan väl berätta lite i så fall.

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=lilla_farbrorn]Filmen var väldigt, väldigt mörk men annars såg det bra ut. Inte för att det var så mycket handling men 3d figurerna var snygga, speciellt flygande tefatet. Vilket program använde du? 3d studio max?

 

Du sa att det var ett skolprojekt, lär ni er 3d-animering där? Jag är lite intresserad, för jag har möjlighet att gå 100-poängskurs i 3d studio max och post-produktion på mitt gymnasium och vill veta om det är bra. Det kanske är nåt liknande du går så du kan väl berätta lite i så fall.[/citat]

 

Mörkret i filmen beror troligen på komprimeringen, orginal versionen var ljusare.

Den är gjort med 3d max studio , i utbildningen som vi går i så är det en på klassen som har bra kunskaper i animerings program, läran själv vi har på klassen vet knappt någonting om 3d animering.

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=viktor_j]Du är verkligen skicklig på datoranimeringar. Blir det någon uppföljare? Tar rymdvarelserna över jorden?

 

Snyggt, speciellt flaskan som kastades och ufot som far över månen.[/citat]

 

kanske det kommer en uppföljare

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...