Gå till innehåll

Producent sökes till kortfilm i Stockholm.


Lisen.Lofqvist

Recommended Posts

Hej!

 

Jag heter Lisen Löfqvist och ska regissera en film i Stockholmsområdet med inspelning i sommar. Jag söker nu någon som kan tänka sig producera filmen. Tidigare har jag gjort kortare filmer på egen hand men vill nu göra en lite mer seriös film. Jag kan skicka en av mina tidigare filmer till dig vid intresse.

 

Filmen hade jag tänkt lägga upp på Youtube, då jag inte vet något annat ställe som jag kan ha möjlighet att visa kortfilmen på. Jag arbetar utan betalning och hoppas att du också kan tänka dig att göra det. Vi kan dela på intäkterna från Youtube.

 

Filmen i sig handlar om några högstadieelevers kärleksproblem och riktar sig till 10-13 åringar. Det handlar om Lydia och Linnea som blir förälskade i varandra trotts att dom har pojkvän. Det är en trevlig "komma ut" film. Manuset ligger på ungefär 24 sidor men har inte bearbetats helt klart ännu.

 

Det jag vill ah hjälp med är det mesta. Jag vill framför allt ha hjälp med att göra budget, söka pengar och marknadsföra filmen, men även leta skådespelare, team och planering av filmen även om jag kan göra det ensam. Även hjälp på inspelningsplatsen skulle jag eventuellt vilja ha hjälp.

 

Inspelningen sker under sommarlovet då dom flesta ungdomar är lediga. Jag vill inte ha en jättestor budjet på filmen. Jag vill mest ha till mat till skådespelarna och teamet. Sen allt anat är bara ett plus.

 

Jag söker dig som vill ha erfarenhet av att producera film och kan jobba med det här på fritiden under ett par månaders tid.

 

Hör av dig; lisen.lofqvist@hotmail.com

 

Med vänliga hälsningar

 

Lisen Löfqvist


Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...