Gå till innehåll

Partner sökes till konstnärliga videos om rymd, framtid & vetenskap


Hans Starlife

Recommended Posts

Jag är en framtidsvisionär som länge verkat i gränslandet mellan konst och vetenskap, med fokus på stora frågor såsom vår plats i naturen/universum och vart vi är på väg som art och civilisation. Nu söker jag en likasinnad partner till skapandet av en serie korta videofilmer på dessa teman. Vissa inslag av animation & specialeffekter för att skapa en poetisk/drömlik/överjordisk känsla. Planerar att börja serien med en halv-biografisk dokumentär om min egen brokiga bakgrund, internationella uppdrag i FN etc, och vänskap med olika kända forskare och astronauter. Behöver även en hemsida, YouTube-kanal, branding & merchandising m.m. Projektet är till att börja med ideellt, och vänder sig till en internationell publik. Menar inte att någon ska fixa allt detta helt utan ersättning förstås, men jag vill komma i kontakt med er som gillar idén. Kanske för att utforska någon form av samarbete, partnerskap, utbyte eller dylikt. Stora möjligheter att experimentera och inga deadlines. Passar alltså som fritidssysselsättning. Så om det finns någon ung själ där ute som känner sig lockad av konceptet och skulle vilja dela på allt - äran, uppmärksamheten och eventuella intäkter - hör av dig! :bire

 

Hans L.D.G. Starlife

Epost: evo@starlife.org

Web: http://starlife.org/evo

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...