Gå till innehåll

Träningsintresserad kameraman sökes till webtv-satsning i Stockholm


Jakob Richloow

Recommended Posts

Hej!

 

Jag heter Jakob Richloow och är redaktör och skribent på träningshemsidan Styrketräning, motion & hälsa. Vi håller på att utöka vår webtv-satsning MusclesTV och letar efter en träningsintresserad man/kvinna som kan hjälpa oss med kamerahantering under våra inspelningar.

 

Vi har i nuläget ingen budget för att betala någon lön då alla inkomster går till att utveckla sidan men är du driven och vill ha erfarenhet av den här typen av arbete hoppas vi att det inte är några problem.

 

Arbetet kommer i korthet att gå ut på att assistera mig en eller ett par timmar någon gång i veckan/varannan vecka när jag är ute och gör inspelningar runtom i Stockholm. Tidigare har jag alltid arbetat själv och då vi satsat mest på intervjuer av träningsprofiler har jag kunnat använda en eller två kameror på stativ, men för mer "rörliga" arbeten som vi planerar att köra framöver behöver vi ett par extra armar för kan hålla kameran, kolla fokus/ljud, e tc.

 

Utrustning står vi för, vi använder oss av en Nikon D5300 i en handhållen rigg med follow focus, samt en D3300 med zoomlins som vi kör på stativ. Ljud har vi fram tills nu kört helt sladdbundet pga budget men vi planerar att skaffa ett trådlöst system relativt snart.

 

För mer information, kontakta mig på jakob@muscles.se eller mobil 0739835446

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...