Gå till innehåll

bilträff försök att få till bra med action


Brad Fridell

Recommended Posts

Bra! Jag tror nog den bilintresserade gillar det. När jag filmat något sånt här har det bästa jag kommit på varit att köra intervjuer med folk på plats eller förare - för att kunna bygga en slags story, eller utveckling. Göra det lite mer intressant att följa. Men jag vet inte om jag lyckats.

 

Jag tyckte det var riktigt snyggt med övergången till baslådan! Bra med växling mellan de slirande bilarna och bilarna på parkeringen. De gånger du zoomar in (på motorn och ratten) tycker jag du skulle gjort något annat - gå från ofokus till fokus eller nått sånt. Snyggt med slow motion och fast motion.

Du kan använda lite fler kameravinklar. Själv har jag märkt att det blir väldigt snyggt om kameran utgår från marken.

 

Du får väldigt gärna kolla vad jag gjort och se vad du tycker:

 

Jag är amatör och har typ lärt mig filma och redigera när jag gjorde de här filmerna. Så du får ta min respons som du vill. Smaksak. :p

Länk till kommentar
Share on other sites

snyggt! nu är bilar inget stort intresse, därför tycker jag tyvärr att det blir lite långtråkigt att titta på. hur skulle det bli om du gjorde en version på typ 2 minuter med bara de absolut häftigaste bitarna? med lite högre klipptempo hade det nog blivit ännu bättre :)

Länk till kommentar
Share on other sites

snyggt! nu är bilar inget stort intresse, därför tycker jag tyvärr att det blir lite långtråkigt att titta på. hur skulle det bli om du gjorde en version på typ 2 minuter med bara de absolut häftigaste bitarna? med lite högre klipptempo hade det nog blivit ännu bättre :)

 

hehe ja intresset måste ju finnas håller ja med om :). ja den är en bra ide o jag har tänkt på det. ska faktiskt sätta mig ner o klippa ihop en film med dom fetaste bilarna från hela året från dom olika träffarna. får se hur de blir i slutändan.

Länk till kommentar
Share on other sites