Gå till innehåll

Söker samarbete


JesperP

Recommended Posts

Hej, jag söker någon/några att samarbeta med för att göra kortfilmer.

Lite om mig: Jag har varit intresserad av filmskapande i över 3 år. Har gjort ett 20-tal kortfilmer och några uppdrags-jobb. Mitt stora fokus har blivit på manusskrivande. Jag blev nyligen klar med en första version av ett manus till långfilm och är nu istället intresserad av att skriva kortfilmsmanus som kan bli producerade. Det är här jag behöver någon att kollaborera med. Jag har tidigare inte lyckats få ihop några större inspelningar eftersom mitt kontaktnät är nästintill obefintligt.

 

Jag söker dig som kan komplettera mina kunskaper och framförallt ta ett projekt ur startgroparna.

Jag förstår att det här är en väldigt generell beskrivning. Det kan vara allt ifrån producenter, cinematografer, regissörer till skådespelare. Men jag tror det kan vara början på något större.

Jag vill också tillägga att även fast samarbetet ligger på fritiden så brinner jag stenhårt för att göra film och därför är aspirationer om att uppnå hög kvalitet väldigt viktigt.

 

Om någon finner det av intresse så skicka gärna ett PM och förklara vad för slags samarbete som önskas. (Glöm inte att skriva med var i landet du befinner dig också.)

 

Tack

Jesper

Länk till kommentar
Share on other sites

Du glömde!

 

Haha, det har du rätt i. Jag tänkte nämligen att eftersom jag inte bor i närheten av någon större stad så kommer jag nog behöva ta mig till mina samarbetspartners istället för tvärtom. Men jag bor i Småland.

Länk till kommentar
Share on other sites

Hej jag kanske kan tänka mig att samarbete om det är ett kort projekt och något någorlunda vettigt manus då jag behöver lite "semester" från mitt arbete och lite kreativ stimulans..

 

Jag skulle dock vilja se någon av dina kortfilmer innan jag lovar något mer.

 

Här kan du se ett par av mina projekt där jag varit producent och redigerare.

 

Borgeby Slott Ett tusenårigt drama - YouTube

 

 

Med vänlig hälsning

 

Stefan

elkington@sundtv.se

 

Skåne

Länk till kommentar
Share on other sites

Hej jag kanske kan tänka mig att samarbete om det är ett kort projekt och något någorlunda vettigt manus då jag behöver lite "semester" från mitt arbete och lite kreativ stimulans..

 

Jag skulle dock vilja se någon av dina kortfilmer innan jag lovar något mer.

 

Här kan du se ett par av mina projekt där jag varit producent och redigerare.

 

Borgeby Slott Ett tusenårigt drama - YouTube

 

 

Med vänlig hälsning

 

Stefan

elkington@sundtv.se

 

Skåne

 

Skickade ett mail!

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...