RymdMetafor Posted March 20, 2014 Posted March 20, 2014 http://static.tumblr.com/e5cd61d757dfb01fb3d76a6dd9bcf78e/9rjn40v/6qbmzyiop/tumblr_static_flowroot3055-2.png Ni har sett min andra tråd där jag presenterar mig och erbjuder mina tjänster. Eftersom jag är en startup så letar jag efter fotfäste i branschen och möjligheter att visa upp mig. Målet är alltid långvariga samarbeten. Jag skulle vilja göra ett litet projekt tillsammans med en animatör, endast för syftet att ha något imponerande att visa upp. Inga pengar inblandade alltså. Är du en duktig animatör med stora ambitioner som inte kommit igång riktigt ännu, eller är på randen till att kunna leva på det du älskar mest? Kanske är du student, eller självlärd. Jag samarbetar gärna och designar ljud till en fräck animation som vi båda kan stoppa i vår portfolio. Det kan vara nonsens, men fängslande och audiovisuellt fashinerande. Hör av dig :) :) Spelar ingen roll vart du bor. Vi kommunicerar med skype eller liknande. Torstensonsgatan 48 50342 Borås, Sweden rymdmetafor@gmail.com rymdmetafor.se 0 Quote
Recommended Posts