Nisa Postad 20 december 2013 Postad 20 december 2013 Hej! Jag är klassisk pianist, fotograf från början och nu lär mig göra film. ( NissorPhotography) Musik till filmen jag har skapad själv, spelar på piano också jag. Gärna ge mig feedback ! Tusen Tack! Sorry for my swedish grammar. 0 Citera
Nisa Postad 20 december 2013 Författare Postad 20 december 2013 Tack så mycket för svaret Fesley! Ska titta noggrann på min film igen med din kritik. Övar mycket nu på Premiere, After Effects , och själva filmning inför sommar då ska jag åka till Himalayan att göra ett film. Kostar skit mycket nu för mig till allt utrustning. 0 Citera
Nisa Postad 20 december 2013 Författare Postad 20 december 2013 oj, det låter spännande. återkom gärna med idé, manus, etc. skulle vara kul att ta del av. lycka till Jag var där förra sommaren och fotad mycket , men nu jag ska åka igen och ska filma. Skaffad redan axelrigg swedish chamelion SC4, Phantom 2 med Zenmuse, tripod, zacuto Z-Finder EVF, Mattebox , Syrp-timelaps maskin . Om ni vill se fotona från den resa titta här: Pamir Peaks summer 2013 - NissorPhotography Jobbar på manus, ide nu och ska gärna dela den med er. Sorry for my swedish grammar 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.