Gå till innehåll

Klarälven - Whyhow (Musikvideo)


ledgefilm

Recommended Posts

Hejhej!

 

Vi på Ledge Film har precis producerat en musikvideo åt ett holländskt band som heter KLARÄLVEN. Videon är lite mer suggestiv än de produktioner vi gjort tidigare, i ett försök att matcha den abstrakta musiken. Vi skulle bli jätteglada om vi kunde få lite synpunkter på filmen.

 

 

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Share on other sites

Wow, jag har problemet att jag inte kan ge särskilt mycket kritik överhuvudtaget. Jag gillade den från början till slut.

Alla de snabba bilderna gjorde att man fick med allt som jag som tittare behöver veta.

 

Men om man är "Perfektionist":

1. Killen på fotbollsplanen som gick mot staketet med någon halvt upphöjd högerarm var en gest jag inte hängde med på. Förstod inte om han schasade bort honom?

2. Kände i slutet att scenen var lite övertydlig med bältet MEN jag blev totalt överraskad av sista bilden så jag det fungerade ändå... nevermind.

 

Så... jag hade egentligen inte mycket att komma med förutom att jag älskade den, låten var riktigt bra också. :)

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...