Kenan Ölmezoglu Posted June 3, 2013 Share Posted June 3, 2013 Tjena! Jag är en rappare med ca 45k views på YouTube och jag startade nyss min "karriär". Har gått jävligt bra till att börja med och i Fredags spelade jag in min första musikvideo med bra utrustning, så det ser inte ut som något hemmagjort skit, utan det är bra grejer... Han som hade tänkt redigera min video skulle åka iväg till Stockholm och jag ville gärna släppa min låt/video innan DH. Jag undrar om det finns någon här som är duktig på att redigera musikvideos? Jag vet vilka klipp jag ivll ha och det ungefärliga upplägget. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Myrdahl Posted June 4, 2013 Share Posted June 4, 2013 Jag skulle gärna göra det. Hör av dig på mail så kan kan jag visa upp tidigare arbeten. Andersmyrdahl@gmail.com 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohanA Posted June 13, 2013 Share Posted June 13, 2013 Hej, hur gick det med musikvideon? Blev det något eller söker du fortfarande någon som kan redigera? :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
piccazzo Posted June 27, 2013 Share Posted June 27, 2013 Är det fortfarande aktuellt med Klippning , Redigering av din musikvideo ? . Här är några videos jag gjort tidigare. Om det fortfarande är aktuellt kan du maila mig på : bigntiny@gmail.com så kan vi diskutera priser och tidsplaner. M.v.h Tuomas 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts