Gå till innehåll

Portfolio - En kort skräckfilm av Tobias Nilsson


2biasMotion

Recommended Posts

Riktigt bra och obehaglig! Gillar att ni inte övertydligt visar att hon glömde att svänga in vid macken.

Grymt att ni kör på mer mystik och obehagligt än gore och tjejer i långt svarthår(Man såg iallafall inte någon sån person). När hon tar upp borsten med massa hår, då fick jag rysningar!

 

Vinjetten och eftertexterna var kreativa!

 

Det lilla konstruktiva kritiken jag har att ge är väl att det känns ganska orealistiskt att en tjej i den åldern åker ut i skogen själv och tältar. Hon skulle ha bilder på löv till sin portfolio? Hehe du förstår vad jag menar lite..

 

Så bortsett från små klyschor så var den mycket bra!

Länk till kommentar
Share on other sites

Tack så mycket för era svar! Haha, jo jag vet vad du menar Anders, sådant man själv tänkt på. Men kul att ni båda gillade den! :) Jag läste på Mediegymnasiet i Malmö och har nu sökt ett par stycken så får se om man kommer in på någon hehe! :D

Länk till kommentar
Share on other sites

Bra film! Den såg proffesionell ut! Jag måste erkänna att jag fick rysningar av den också ;)

 

Det jag gillade mest var fotot och musiken. Allt flöt på fint och det var inga för långa eller korta scener. Berättandet var bra å. Ni byggde upp mystiken och hade en ganska originell historia.

 

Kritik: Jag vet inte om det är jag som är dum, men jag förstod inte riktigt vad filmen gick ut på. Hon åker ut i en skog, (som ligger bredvid en väg?) och sover över där för att ta kort till sin portfolio? Sedan blir hon stalkad av någon? För det var det som jag fick intrycket av. Sedan var väl dialogen lite staltig.

 

Annars såg det bra ut, skulle faktiskt vilja se en längre version av denna film!

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...