anders10 Posted March 30, 2013 Share Posted March 30, 2013 Hej! Har P Elements 10 installerat på min stationära. Det fungerar helt utan problem där, så jag tänkte testa att stoppa in det i min laptop med. Den är ganska trött, men enligt systemkraven ska den duga. Ska bara använda det till vanlig sd-video, så det behövs ingen värstingmaskin till det i alla fall. Har installerat programmet men det vägrar att öppnas. Det enda jag kommer in i är Ordna. Varken Nytt projekt eller Öppna projekt funkar. Klickar jag på Nytt projekt så står den och tuggar en stund, man ser lite grejer som den läser in och sen bara stannar den av och dör ut liksom. Går jag in i Ordna och försöker komma in därifrån, händer precis samma sak. . Kan det bero på att datorn är för trött ändå? På den stationära funkar allt utan strul. (Tänkte först att det kanske blir någon sorts krock för att jag har Sony vegas installerat med) Men det har jag på den stationära också och där är det inga problem med det i alla fall. Laptopen har: Intel Core i3 M380 2,53 4 ram 64-bitar Win 7 Någon som vet vad som är fel? Vänligen Anders 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Max_H Posted April 2, 2013 Share Posted April 2, 2013 Det BORDE inte vara ngt problem, men det kan tyvärr bero på crazy många saker. Se till att alla uppdateringar finns, Installera senast möjliga grafikkorts driver Se till att användaren som startar Premiere är admin //M 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anders10 Posted April 2, 2013 Author Share Posted April 2, 2013 hm..får kolla allt det där. tusen tack i alla fall anders 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts