TDA Posted February 18, 2005 Share Posted February 18, 2005 Hörde något på radion om en svensk zombierulle som skulle få biopremiär. Någon som vet något? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TDA Posted February 20, 2005 Author Share Posted February 20, 2005 Evolutionens sista dagar, fick jag just höra. Men bara på "ungdomsbiografer", vad det nu är. Kul att de snackade om det på Rix FM. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_nemo_ Posted February 20, 2005 Share Posted February 20, 2005 Intressant, det kan inte komma för många zombie filmer, eller :)??? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TDA Posted February 21, 2005 Author Share Posted February 21, 2005 Det är nog fel på mig för jag kan inte få nog av zombies. :) Fan, måste nog ta och göra en själv! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts