Jump to content

Söker folk för ett Team i Stockholm

PeymanFilm

Recommended Posts

Tja vänner , Namnet är Peyman , och jag är låtskrivare och producent , ljudtekniker . Och har gjort musik från jag var 9 år och jag är 23 nu .

För två år sen så väcktes mitt film intresse upp igen , efter som jag gjorde lite kort filmer när jag var 15 år , som gick väldigt bra för , filmenra visades i tv , och svt kom för att intervjua mig . Och alla tyckte att dem filmerna var så bra osv . För att jag visste inget om film , men jag visste exakt hur jag ville ha den .

Men på nått sätt så var musik mycket mer intressant för mig . Så jag såg aldrig min talang i film . Och efter det så gjorde jag aldrig nån film igen tills ett år sen . Där jag bestämmde mig att göra en musik video till mig själv .

Så jag börja plugga på lite och försöka lära mig allt som går att lära sig om filmning effekter osv .

Så jag skrev ett kort manus eller vad man kallar det , inte direkt nån dialog och så bara så jag vet vad jag vill filma och den ska klippas och så vidare .

Och jag gjorde mitt första musik video .

Ni kan se den här .

Peyman - Time (RadioEdit) - YouTube

Jag tycker den ser helt okej ut för nån som lärde sig allt på några vecka bara .

Jag måste vara ärlig , det här var det svåraste jag har nånsin varit med om . Väldigt mycket jobb för en person . Men man glömmer bort allt det svåra , när man ser den klara versionen . Man blir väldigt glad .

Och väldigt många frågad mig om jag kan göra musik video till dem , men jag har tackat nej för att jag är ensam . Men senaste tiden så fick jag en väldigt bra ide.

Så jag har tänkt starta ett team / produtionsbolag där vi gör musik videos & reklam .

Och det jag vill är att hitta seriösa människor , som brinner för det dem gör .

Och verkligen vill lära sig och utvecklas .

För er som är intresserade , skriv lite om er själva , vad ni kan , vad ni tycker om . Järna vissa lite saker som ni har gjort . Vilka program ni arbetar med .

Lite om va jag kan .

Logic & protools

(Cs5) after effects / photoshop / adobe premiere

Klippningen

Skriva film musik .

Skriva manus

Komma på idéer

Kan lite om filmning/ kamera

Lite basic om ljus

Mixning

Spela in ljud för filmer .

mm.

Enda som är ett krav är att ni måste bo i Stockholm .

Jag har en hel del utrustningar för att gör dslr musik videos

Ni kan skriva till mig på mail . Läser den väldigt ofta .

Peymancontact@gmail.com

http://Www.peyman-live.se

Va inte rädda skriv , tror att det här kan bli väldigt kul . Om vi får till rätt folk .

Tack för mig :)

Med vänlig hälsning

Peyman